bussresa och släktkalas och fotboll

Är precis hemkommen från kära oskarström. Min syster dotter fyllde år idag så vi firade henne med min storasysters populära crisptårta som är hur mumsig som helst. Mamma hade bakat sin kända drömtårta och hon bjöd på smörgåstårta as well :) Så jäkla gott. Men min mage är helt proppfull nu. Känner mig inte alls särskilt fräsch. Min mage är som en stor degboll eller nåt i den stilen :P

Det var mysigt att träffa familjen iaf även om det bara var för en dag.

Sen så vann ju IFK idag med. älskling vart ju helt förstörd att han missade att åka och titta på det, men han hade med sig mp3 och satt och var osocial tills matchen var slut :O) Är så glad över att dom vann för Älsklings skull. Han hade inte vart glad annars. Men stackarn håller på att bli sjuk bara :O/

Imorgon ska jag tillbaka till skolan igen. Får se hur det går. Har verkligen ingen ork att ta mig dit egentligen men nu är det dags I guess.

Nu ska jag umgås med gummorna. Stackarna fick inte mat förräns halv tio! Dom får alltid det vid 18 i vanliga fall men nu när vi vart iväg så fick det blir så. Sen så har de fått sitta i buren så länge med :O( Lite tjuriga var dom allt, de pratade inte nånting med oss när de fick mat. Men nu så är det glömt och lekdags på mattan. Skutteliskutt :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0