en bättre dag

Träffade Tina och Susan igår kväll. Så himla roligt att ses, även om det inte blev så länge :O) Är så glad över att Tina bor här och att Susan snart flyttar hit hon med. Hoppas hon får en lägenhet snart.

Älskling och jag sågs inte på hela dagen, han jobbade på hos sin pappa och det var extra tufft för honom stackarn. Vi sågs inte förräns vid halv nio idag och då gick vi och åt på ett ställe nära där vi bor, där folk köar till lunch. Vi har aldrig riktigt fattat varför så vi ville testa det. Det var faktiskt riktigt gott. Och personalen var trevlig och det var rätt så mysigt. Skulle väl inrett något annorlunda dock om jag ägde stället. Sen så tittade vi på film och myste i soffan, Bebisarna fick leka av sig lite. Men de fick tyvärr inte vara ute lika mycket som de vanligtvis får.

Vi har även beställt en ny dator. Vi har velat köra WOW tillsammans hur länge som helst och äntligen kan vi det :O) Plus att vi slipper tjafsa om vem som ska få sitta vid datorn. Längtar tills vi får den! It's mine hihi. Har även skaffat ett headset med mikrofon så att jag kan sjunga in låtar och lägga upp. Ser fram emot det.

Testade med min nya låtlista till pump idag och det var helt perfekt. Fick energi av varje låt och massa motivation. Dock är jag dum som styrketränar två dar i rad. Man ska ju ha en vilodag emellan. Fy på mig. Det kändes i mina knän att det inte var ok. Jag hoppas det går över fort.

Nä nu ska jag försöka sova. Ska in till stan imorgon med Älskling och shoppa. Har rätt många ärenden. För min kära systerdotter fyller år på söndag och måste köpa en present till henne. Alltid i sista sekunden, men hade inte så mycket val den här gången då pengarna inte kommer förräns nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0