fotograf för en dag :O)

Här är lite bilder från älsklings och min höstpromenad :O) Det är så mysigt med hösten, älskar att det är kyligt och soligt på samma gång och så fina färger. Hoppas det blir snö snart med :O)



Älskling har gått och lagt sig nu, jag är inte trött alls just nu. HIhi i samma stund jag skriver det så gäspar jag ;O) Men ändå. Vågar inte sova för jag drömmer bara en massa mardrömmar då

Bebisarna fick en nystädad bur idag så jag har varit väldigt effektiv :O) Alla tre skulle egentligen vart med på denna bilden men lilla Lotus blev så chockad av kameran så hon han springa in och gömma sig i ett av husen. Fläcken utan spån visar hennes närvaro :O)


Jag fick ett ryck förut runt 21:00 och började ställa mig och baka pizza precis lagom till att älskling kom hem från jobbet. Den blev faktiskt väldigt god. Riktigt mumsig

Så lite har jag hunnit med idag ändå, trots att det känns som om jag bara suttit framför datorn typ eller tv:n :O)

Här är en bild på bebis Lotus vid ett annat tillfälle bara för att hon saknas på det andra fotot :O) Hon är så underbar, fast väldigt busig. Under soffan så har vi placerat en massa böcker bara för att de inte ska kunna komma in där då det blir så jobbigt att städa där jämt om dom sitter där och bajsar och så. Iaf detta system har fungerat ända tills idag för lilla Lotus lyckades hitta en liten springa och helt plötsligt var hon borta. Dom hade precis skuttat runt på mattan och lekt vid våra fötter som dom finner väldigt underhållande. Så vi blev så chockade när vi helt plötsligt hörde ett väldigt bekant ljud under soffan. Förut lät vi dem vara där under när vi bodde i vår förra lägenhet. Som tur var kom hon ut självmant, det var visst inte så kul att vara där inne alldeles ensam.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka fina bilder på hösten och på dom små, pizzan med förstås:P

2007-10-25 @ 16:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0