godmorgon

Ska snart bege mig iväg till skolan.Jag gick upp redan innan 6 imorse för jag behövde fixa med en massa samtal och grejs + att jag ville hinna med att träna.  Har ringt begravningsbyrån nu igen och fixat det sista hoppas jag iaf. Har försökt ytteligare en gång att kontakta akelius men kommer alltid till telefonsvarare. HIttade en mejladress dit så nu har jag lämnat ett argt mejl till honom hihi. Hade jätte svårt att somna inatt med, så mycket tankar som far omkring så jag blir helt galen av allt. Skönt iaf att kunna bocka av lite fler grejer på listan som måste göras. Känner mig iaf mycket piggare för tillfället. Beror nog mycket på träningen. Jag blir av med allt jobbigt då för en stund. Jag både konditionstränade på min crosstrainer och styrketränade med minsann. Känns bra. Känner mig lite dum bara för crosstrainern låter nåt för jävligt så jag kan tänka mig att grannarna under oss störs av det. Särskilt vid den tiden på dygnet, men jag vill bara träna på morgonen. Annars blir det inte av för mig efter skolan. Då vill jag bara slappa i soffan :O) Nä nu ska jag packa väskan och kolla när spårvagnen går. Vi kommer hålla till på artisten nu hädanefter så det ska bli spännande. Dock kommer jag säkerligen gå vilse :O)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad duktig du är som går upp för att träna. Jag ligger i sängen en hel halvtimme för mycket vilket resulterar i att jag måste rusa igenom morgonens schema på 15-20 min=(

2007-10-01 @ 18:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0