Jävla öra

Aj aj aj :O( Jag har skitont i mitt högra öra. Jag har haft problem med detta öra typ hela mitt liv. Jag har smalare hörselgångar än de flesta så det funkar inte riktigt som det ska. På senare år har jag fått gå till doktorn för det flera ggr. Så nu är det dags igen. Hatar det verkligen. det värker konstant i det plus halva ansiktet kan jag knappt röra. Man ska egentigen inte använda sig av tops enligt alla läkare för det förvärrar problemen så att jag ökar risken att få det igen.men det är ju äckligt ju att inte använda tops. Så istället för att lyssna på det så händer det här. Jag är så dum, jag hade "glömt" bort hur ont det gör. Kan inte klockan bli kvart i åtta snart så jag kan ringa och boka tid. Sist det gjorde så här ont fick jag åka till akuten, men jag hoppas jag kan få en tid istället på vårdcentralen. Aj aj stackars mig

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej! Jag är så lättskrämd så jag avskyr egentligen anden i glaset och liknande saker. Men tjejerna lyckades övertala mig att va med =) Hoppas du har en riktigt bra dag! kram emelie

2007-10-31 @ 09:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0