kan inte sova

Vänder på dygnet mer och mer. går upp skitsent varje dag nuförtiden. Har suttit och pysslat med datorn hur länge som helst just nu. Organiserat i röran på skrivbordet och lekt med olika bilder och gjort egna collage. Många som pysslar med det en fredagskväll ;O) Älskling sover, det har han gjort sen kl elva stackarn. Han ska jobba hos sin pappa i morgon så han får lite sovmorgon ändå, till kl halv sju :O)

Vi tittade på en av filmerna då vi ville spara den andra till imorgon. Ville inte missa "Crimial minds" heller. "Catch and release" började så himla bra och jag var helt säker på att den skulle vara en helt perfekt film men efter ett tag så blev den rätt splittrad och inte särskilt logisk. Fanns inte riktigt nån mening med att göra den här filmen överhuvudtaget egentligen. Så himla synd för jag tycker så himla mycket om Kevin Smith. Den var ändå sevärd stundtals iaf :O) Hoppas på att den andre är bättre.

Nej imorgon måste jag verkligen ta tag i pluggandet. Jag måste läsa ut alla böckerna och skriva ner lite om varje så att jag kan komma ifatt lättare när de väl ger mig uppgifterna sen. VFU:n skiter jag i. Förhoppningsvis blir det inga problem med att jag tar igen det vid ett senare tillfälle. Orkar inte gå dit och vara glad och pedagogisk. Vet ju inte ens om jag ska fortsätta med det här. Vill ingenting just nu.

Pappa fattar du hur mycket jag saknar dig. Jag önskar att du och jag fick en andra chans att lära känna varandra ännu bättre, den chansen som vi var på väg till men som du togs i från. Jag fattar inte hur jag ska kunna leva med det här. Jag såg så mycket fram emot att träffas oftare och verkligen få en riktig relation. Varför kunde jag inte få det för! Varför kunde inte Pappa få mer än det här. Han förtjänar så mycket mer. Han har haft det tillräckligt hårt hela sitt liv. Ska inte alla få den där lyckan till slut som man tror och hoppas på. Jag är så arg på det här. Vill inte acceptera det.
Aja ska gå och dricka lite juice nu och sen försöka somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0