Scary Sarah :O)

Kikade just in på SB forumet och fann en massa nya coola bilder på Sarah :O) Är helt exstatisk över det hela. Vet inte om jag nämnt detta tidigare men hon ska vara med i en film som släpps i april nästa år och det är en rätt så makaber film. Det är regisören som gjort Saw filmerna som regiserar även denna. REPO the genetic opera heter den och det är en form av musikalfilm fast med tema skräck. Jag ser fram emot det så mycket även om jag antagligen inte kommer kunna sova efter jag sett den ;O) Här är iaf en av bilderna. Hon ser så himla cool ut hihi :O) Jag är en sån nörd.


Anmälde mig till fortsättning på den linjen jag går nu utifall att jag ändrar mig, men tog den som nr 2 och som första val valde jag återigen socionomlinjen. Jag vill verkligen komma in där. Varför ska det vara så himla svårt för :O/ Jag vet inte om programpoäng räknas, så att jag har större chans att komma in nu. Antagligen med min tur så gör det väl inte det.

Jag var aldrig i skolan igår och inte idag heller. Började min VFU igen nu men jag orkar verkligen inte gå dit. Det kommer vara skitsvårt att komma i kapp med allting, men ändå finns det ingen motivation. Jag behöver vara hemma ett tag innan jag börjar fokusera på allt annat känner jag. Det har varit fullt upp sen Pappa gick bort, behöver lixåm bara vara hemma och inte göra någonting. Klarar inte av något ansvar just nu. Vill bara gömma mig här i lägenheten för en stund. Bara jobbigt att jag ska behöva ha dåligt samvete för det.

Har inte kunnat träna på ett tag nu. Värker fortfarande i mina händer sen allt skrubbande i lägenheten så vågar mig inte på att träna utifall att det det förvärrar saken. Det kanske det inte gör..

Nu ska jag krypa ner i soffan och se om det finns nåt som kan underhålla mig på TV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0