söndag

Älskling ringde mig sjukt tidigt i morse från jobbet, men han har iaf fått förlängt på sitt jobb på liseberg. Vilket betyder mer cashie cash :O) Jag är så stolt över honom. Nu har han två jobb så det ska inte vara nåt problem ekonomiskt i fortsättningen...förhoppningsvis.

Nu står Älskling i duschen och jag sitter och lyssnar på Celine dions nya låt "taking chances"

Vet inte riktigt varför men tycker om att lyssna på den.*skäms lite* :O) Finns ju bara en true Diva :O) Kan ju iofs bero på att när vi städade i Pappas lägenhet så spelar de den 1000 ggr på radion + den där jäkla Martin Stenmark! Jag verkligen avskyr hans musik. Förlåt alla ni som gillar honom men klarar inte av honom. Bläsh.

Idag är det tvättdag för oss vid 14, sen ska vi mest mysa i soffan. Ska väl försöka slå upp kursböckerna med.

En annan låt jag avgudar för övrigt är Tarja Turunnens singel "I walk alone" Älskar den. Har aldrig gillat hennes röst särskilt mycket men tycker hon är bättre som soloartist.



Sarah Brightman ska göra en livechat snart igen för övrigt! Är helt överlycklig :O) Hennes album är beräknat att komma i januari men datumet har en frömåga att ändras framåt hela tiden så får se när det blir. Blir galen på att vänta :O)



The true Diva :O)

Nu ska jag gosa med bebisarna. Har saknat dem så himla mycket när jag vart iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0