svenska

Vaknade faktiskt innan tolv i dag. Helt otroligt ju. Sjukt hur man kan vända på dygnet så snabbt ändå. I vanliga fall går jag upp vid fem sex tiden om jag jobbar på punkt. se eller ska till skolan.

Håller på att ladda upp en video som jag gjort till min vän Sarah Nichols. Hon försöker lära sig svenska. Hon är riktigt duktig med på det. Jätte bra uttal bara på den här korta tiden och med min kassa utlärningsmetod :O) Det tar sin lilla tid bara att ladda upp videon på photobucket. Jag har såna problem med att sitta still när jag blir filmad. Helt sjukt är det. Och jag fnissar hela tiden med. Blä så himla jobbigt att se :O)

Nu ska jag försöka mig på att träna tror jag.Egentligen skitdumt för jag har fortfarande ont, speciellt i mina handleder. Men jag saknar mitt styrketräningspass så mycket. Hade ju dock kunnat köra kondition...men det är så tråkigt.

Aja kan lika gärna städa iordning lite här istället. Älskling är ju duktig och jobbar och sliter hos sin pappa.

För övrigt så har jag fått se ett nytt foto på Sarah Brightman ur REPO. Blir lika glad varje gång :O) Hon ser verkligen inte ut som hon brukar hihi. Så coolt :O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0