Tillbakablick mina år som 17-24 åring på ett ungefär. (de bilder jag har på datorn iaf)

Är lite uttråkad och alldeles för pigg så jag tänkte undersöka olika frisyrer och hårfärger jag har haft under åren. Jag trivs väldigt bra i svart hår men ibland saknar jag mitt röda hår.Långt hår vet jag iaf garanterat att jag ska och trivs bäst i. Svart hår kommer jag iaf att ha väldigt länge till. Ska boka in tid snart hos frisören igen och bättra på färgen och klippa topparna. Jag är glad över att jag accepterar mitt naturliga hår mer än tidigare. Förut plattade jag ut håret varje dag. Jag har inte gjort det nu på flera månader. Vill hellre ha det lite vågigt och lockigt. Det sliter så på topparna med och i och med att jag har torrt och tjockt hår i grunden så slits det ännu fortare då.






Älskling är roligare haha :O) Han skulle döda mig om han såg det här nu. Tur för mig att han inte läser min blogg haha :O)På senare år är han sig mer lik iaf. Mitt lilla flum :O) I love you!



Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi! =D

2007-10-29 @ 16:39:14
Postat av: Akinnah

Hi, så kul att se. Du är dig lik på alla bilder tycker jag det verkar som... :) Synd att man inte kan växla hårfärg från dag till dag för att matcha humör och kläder.

2007-10-30 @ 14:01:56
URL: http://akinnah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0