jobbig vecka framför mig

Ser verkligen inte fram emot den kommande veckan. Den kommer bli otroligt jobbig.Vill inte att denna helgen ska ta slut. På torsdag så är Pappas begravning och resten av helgen ska vi städa i hans lägenhet och bestämma vad som ska slängas. Allt känns så jävla fel. Jag tror fortfarande ibland att jag kommer träffa honom igen och det är oftast då tårarna kommer när jag inser att det inte kommer hända. Jag orkar inte med nånting just nu. Jag går runt i skolan och anstränger mig för att verka som vanligt och glad och det är skitjobbgt att hålla på så. Jag kan bara visa hur jag känner för Älskling och mamma. när någon annan frågar om det blir jag helt tom, vill lixåm inte lägga över nåt på nån annan, har inget behov av det heller. Så jag skapar ju hela den situationen själv med att hålla uppe fasaden vilket är korkat men skulle inte klara av att ha det på nåt annat sätt heller.
Kommer missa två dagar nästa vecka iaf. Vill inte missa nånting för det är så mycket roligt som händer men samtidigt kan jag inte alls njuta av det som jag skulle vilja om allt var bra just nu. Är så jobbigt att man måste anpassa sig så fort till det vanliga livet. Hinner lixåm inte smälta nåt.

Jag skippade skolan i fredags för jag har sovit så himla dåligt. Behövde vila ut. Vi vart en vända till stan snabbt för att köpa skor till älskling och jag hittade ett par jeans för att variera lite från mysbyxor :O) Hyrde film gjorde vi med och tittade på " because I said so" Blev lite besviken på den faktiskt. Trodde att den skulle vara mycket bättre med tanke på skådisarna som är i den. Älskar Diane Keaton och Lauren Graham och gillar Mandy Moore med. Men den gick att se iaf.
Helgen har vart väldigt lugn. Har bara varit hemma förutom när vi gick en lång promenad plus att vi träffade Petra igår kväll då jag skulle ha min gitarr som vi har lämnat av hos henne. Mina gitarrlektioner börjar denna veckan som kommer, missar tyvärr en pga begravningen bara.
Älskling vart och spelade magic igår under dagen :O) Det har han inte gjort på flera år. Det gick bra för honom med, men han vart inte så nöjd i slutet men jag tycker han va duktig iaf :O) Så jag hade lägenheten för mig själv mesta tiden i går. Jag styrketränade, kollade på reprisen av gilmore girls och spelade en massa okami. Allting hjälpte mig att tänka på annat iaf. Borde egentligen pluggat men det hade jag ingen motivation till. Ska försöka göra det sen. Nu ska jag spela lite mer okami.:O) Det är verkligen ett riktigt kul spel och det är långt med. Kul när det finns mycket att göra i det och att det inte tar slut på en gång. Sen när Älskling kommit med maten från sin pappa ska vi se på dom två sista filmerna som vi hyrde i fredags. Det lär ju inte bli nån tid över för skolan...men jag ska få det gjort på nåt sätt. Ska konditionsträna med idag. Är så jävla dålig på det. Tycker det är så tråkigt trots att det är den träningsformen som jag behöver mest . Jag älskar att köra mitt pump pass. Detr skulle jag kunna göra varje dag men det får jag ju inte, musklerna måste vila lite med :O/

Kommentarer
Postat av: Malin

Smaken är som baken, jag tyckte om "because i said so". En bra söndagsfilm=).

2007-09-30 @ 16:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0