Okami...

Oj vad söndagen försvann fort :O/ Har inte ens hunnit ringa min mams :O( Ska nog ta och göra det efter jag skrivit lite här. Vi har hållt på och laga kalops och det tog skitlång tid innan vi kunde äta den typ 2 timmar nästan. Man ska nog förbereda det när man inte är hungrig :O) Sen har jag fastnat för ett ps2 spel. Jag kan inte slita mig ifrån det. Han suttit nästan hela dagen med det! Tur att jag inte har några läxor ännu :O) Men shit kom på precis att jag glömt att hämta mina böcker som jag beställt från adlibris! Fan vad dum jag är. Hoppas vi inte ska ha nån av dem imorgon bara :O/ ÅÅh vad dum jag är! Bajs!
Det som gör mig så himla dum är Okami
Det har fått så sjukt bra kritik överallt och det är verkligen värt det! Älskar spelet. Är väldigt beroendeframkallande. Har inte ens tränat idag! Inte bra alls. Ska gå upp tidigt imorgon bitti och köra mitt pump pass och 30 minuter på crosstrainern.
Imorgon får jag gå tidigare från skolan då vi ska till veterinären. Är så nervös. Men Wilma är jätte pigg. Hon har hoppat runt på vardagsrumsmattan och lekt och vart himla nyfiken varenda gång vi gått nånstans. Hon är så söt för hon springer alltid efter mig vart jag än går :O) Hoppas det inte är nåt allvarligt med vår lilla bebis. Det får det inte vara! Hon är inte ens två år ännu.
Nu ska jag ta och ringa mamma en snabbis. Sen så ska jag betala våra räkningar som vi dragit ut på att betala...fattar inte varför vi gör så för det måste ju betalas nån gång, vi lixom förtränger det så länge som möjligt jämt och så har man en hemsk klump i magen av det så det gör ingen nytta alls. Vi är så dumma! Aja godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0