svårt med skolan

Det var jobbigt att vara i skolan idag. Försökte mitt yttersta för att hålla humöret uppe och fokusera på skolan men det var väldigt svårt. Kändes som om jag när som helst skulle falla isär. Då vi arbetar mycket med skapande ämnen nu så blir det ju mycket prat om känslor då det hör mycket hemma med kreativitet. Det gör ju inte saken bättre för stunden när jag försöker ignorera mina känslor så mycket det bara går just nu. När jag kom hem så bara brast alltihopa. Vet inte riktigt hur jag ska klara av det här. Allt känns så meningslöst. Jag har iaf fått mycket gjort i skolan nu och min ena lärare lät mig göra en uppgift som man egentligen måste göra under sin VFU men då jag missat den så kan jag bara skriva om det jag vet från vårterminen. Det var väldigt snällt av honom iaf för nu är jag inte särskilt mycket efter alls. Hade blivit svårt att ta igen de fyra dagarna då det är fullt upp hela tiden i skolan.

Imorgon har vi rytmik och drama. Jag hoppas jag ska klara av det.

Nu ska jag ta och tvätta bort sminket och borsta tänderna och gå och lägga mig. Ska upp tidigt imorgon bitti och styrketräna. Hann inte med det idag tyvärr då jag suttit med VFU uppgiften. Blev klar med den iaf i tid :O) Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0