tiden bara rinner iväg

Har knappt hunnit göra nåt av allt jag måste göra och vill göra. Har haft fullt upp i skolan. Är helt slut bara efter en vecka. Men det är så himla roligt alltihopa. Vi har gjort handdockor som vi ska uppträda med inför klassen i våra basgrupper :O) Få se hur det går hihi för vi har helt olika figurer allihopa :O) Igår hade vi träslöjd och skulle bygga musikinstrument. Vi skulle göra tre st minst och den ena av dem var man tvungen att göra ovch det var en trumma. Ska ha bild idag och då ska vi måla dem :O) Det är värsta lekset jag går i nu, jätteroligt :O)

Träffade Tina och Susan från skaparlinjen i jönköping i onsdags. Susan har jag inte träffat sedan jag gick på skolan så det var himla ul att ses igen. Tina ska flytta hit på riktigt nu sa hon, hon har haft praktik här i sommar så det ska bli så roligt att hon kommer bo här och Susan vill oxå flytta hit så hon söker jobb här nu :O) Kändes så skumt att träffas bara, det kändes nästan som om vi var i jönköping igen hihi.

Efter skolan i dag ska jag antagligen träffa Malin med :O) Det ska bli så roligt att ses igen. Vet dock inte ännu om det blir idag eller senare i helgen. Ser fram emot det iaf :O)

Jag hoppas tvättstugan blir färdig snart för det börjar ta slut på rena kläder. Är så stört att det ska ta sån tid när man ser tv-program som bygger ett helt nytt hus på en vecka :O) Man undrar lite vad dom håller på med..Aja.. nä nu ska jag apcka väskan snabbt och åka till skolan. Är så himla trött idag bara. Vill ligga och sova lite till. Har inte ens orkat gå upp och träna idag...:O/ Fy på mig

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej anna jag hör av mig imorn=). Pappa ska upp till marie me så jag har inte kommit iväg ännu för vi ska åka tillsammans=) Kram på dig

2007-09-07 @ 17:13:24
Postat av: emelie

Ja både gilmore girls och noshörningar är härliga =) Hoppas ditt marsvin mår bättre! I helgen ska jag ner till skåne igen och bland annat hälsa på familjens hundar. Djur är underbara! hoppas du får en bra helg! emelie

2007-09-12 @ 20:30:38
URL: http://emelille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0