vakna tidigt

Kunde inte somna om när Älskling gick hemifrån vid halv fem eller vad kl nu var. Så nu har jag kollat på ett gammalt videoband med "That 70's show" och kollat lite på nätet. Funderar nu på om jag ska gå och lägga mig och sova lite eller om jag ska fortsätta vara vaken, min mage börjar bli hungrig så det finns nog en chans att jag tar och äter frukost istället för att sova. Jag var så trött igår så jag somna med Älskling. Känns så konstigt att vara uppe tidigt av fri vilja :O)

Tror nog att jag sover ändå :O) Kan inte sluta gäspa och vår säng är så gosig. Tycker synd om Älskling som jobbar och står i just i detta ögonblick :O( Han är så trött på det här jobbet, vilket jag verkligen förstår, inga normala arbetstider och plus att det är ett hårt fysiskt jobb. I feel your pain. Men snart är det över och du får ett nytt jobb :O) Själv ska jag sluta på punkt.se. Orkar inte med det jobbet längre + att det passar inte in med mitt schema. Kommer antingen komma försent till skolan varje dag eller gå tidigare från skolan och det funkar inte i längden. Skulle vara bra med ett helgjobb på café eller nåt. Eller kvällsjobb. Fast frågan är om jag pallar kvällsjobb. Är så hemmakär och att ha både jobb och skola skulle inte fungera för mig. Skulle påverka mina mysiga och softa stunder i soffan framför tv:n ^^ Nej det går inte.

Kommentarer
Postat av: Malin

Kom ihåg att se till att inte jobba och tjäna förmycket samtidigt som du pluggar för då drar csn pengar ifrån dig. Visst är det jobbigt att vakna så tidigt. Det gjorde jag med idag för jag trodde att jag skulle til jobbet. Tack och lov skulle jag inte det.

2007-09-01 @ 17:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0