Fattiga

Blä för alla dessa räkningar. Idag var det en så där månad då verkligen alla räkningar kom som annars inte kommer varje månad. Känner mig helt utmattad nu men det är skönt iaf att ha det gjort. Även om vi är helt panka nu och månaden har inte en börjat. Nästa månad blir inte bättre då jag knappt får nåt csn :O/  Hade kunnat jobba helger nu men det orkar jag inte med samtidigt som skolan. Särskilt nu när vi har vårt sagoprojekt. Det blir intensiva veckor nu i skolan. Men det ska bli kul! Skönt att komma tillbaka till skolan nu iaf även om jag kommer sakna min VFU klass. Har verkligen fått så många utmaningar och det har vart himla kul. Jag är riktigt nöjd med hela praktiken. Särskilt musiklektionen jag höll i plus sagolektionen va oxå härlig. De fick alla sitta i en ring och jag påbörjade en saga och sen gick turen över till var och en och de var så himla modiga och duktiga och vågade säga någon mening var och det är inte illa för att vara 9 år. Det finns ju t.o.m vuxna människor som inte klarar av något sådant. Känner mig även säkrare i att undervisa i matten, iaf lite mer än tidigare. Det går framåt för varje gång iaf :O) Men gud vad det är svårt att kunna motivera någon när man själv knappt fattar nåt eller bryr sig om det.

Nu ska jag ta och lägga mig. Är ledig i fyra dagar nu. Så himla gott. Imorgon ska jag ta det lugnt hemma. Hade tänkt att färga håret och klippa topparna men det går ju minsann inte :O/ Ska antagligen hälsa på mamma på fredag till på lördag. Har en bok att läsa ut med. Förhoppnigsvis blir det skitfint väder iaf så kan jag ligga i parken och sola samtidigt. Stackars Älsklingen kommer jobba hela veckan ut. Hade ju vart kul om vi vart lediga samtidigt :O/ Aja. Nu ska jag sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0