Happy birthday to me ;O)

Jaha då vart jag 25 år... Det kommer nog ta ett tag och vänja sig vid. Dagen som sådan vart väldigt bra utöver att jag är 25 då. Jag skippade skolan. Hade först tänkt att gå men tycker faktiskt inte att man ska behöva gå dit på sin födelsedag ^^
Av Älskling har jag ju redan fått både en Marit Bergman konsert och ett operabesök. Ska ju som sagt på Sweeney Todd i maj och så fick jag även en berlock som jag velat ha länge. Så fin är den! :O) Ska tydligen få nånting mer. Han hade tänkt ge mig baileys bl.a men det ville jag inte ha när jag fick reda på det igår. Vad trevlig jag är ^^  

Mamsen hade skickat ett paket med presentkort på bik bok och på body shop. Blev helt rörd för hon hade även skickat vår födelsedagsduk som jag alltid fick ha vid min plats när vi hade kalas hela min uppväxt. Hade helt glömt bort den och blev helt tårögd av att se den igen :O) Saknar min mams. Ingen av min familj kan komma den här helgen så vet inte riktigt när det blir. Jag och Älskling ska nog slå ihop det. Han fyller år om exakt en månad. Få se hur vi gör. Av min syster fick jag ett jättefint kort. Hon skapar alltid sina kort själv så det är alltid lite mer personligt. Man vet hur lång tid det tar att sitta och pyssla med det så det är kul att få nåt hon har gjort själv :O)  Jag och Älskling hade iaf en mysig dag. Vi vart och åt på en italiensk resaturang och köpte med oss en god tårta och massa godis :O) Ben och jerrys. Har hur mycket som helst över nu. Vi tittade på en massa film och hade det allmänt trevligt :O)  Det var ju fint väder och soligt största delen av dagen så vi gick en massa så mina fötter värkde till slut. Kändes dock som om jag mestadels av dagen satt antingen och pratade i telefon eller messade som en galning till alla snälla som grattade mig :O)

Nu ska jag glo lite till på internet sen måste jag plugga tyvärr. Vill få det gjort så att jag och älskling kan spela lite wow i kväll. Har inte spelat det ordentligt på skitlänge nu för det har vart så mycket annat kul att göra. Jag är iaf level 69 nu så bara en level i från att bli level 70! Yay! :O) Önska att det var så här i verkligheten som det är i spelet att ju högre level man är ju större hälsa får man. Att man blir starkare och får mer skills.  Tycker inte det är riktigt lika tydligt i verkliga livet ^^ Plus att jag är överlycklig över att äntligen uppnått den högsta leveln som finns i spelet (än så länge) Ska försöka tänka likadant när det gäller min ålder hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0