Plugghäst

Fan vad segt det går idag. Jag läser den musiska människan. Ska ha läst 240 sidor till på måndag till seminariet och det går i slowmotion. Mitt huvud är helt slut. Hade hoppats på att va färdig idag men i och med att konserten är om två timmar så får jag tyvärr sitta med det imorgon också. Ska börja fixa iordning mig snart med. Tänkte att jag skulle platta håret vilket jag inte gjort på sjukt länge, säkert ett år minst. Förut var jag helt beroende av min platttång men trivs himla bra med mitt natuliga hår nu. Ska iaf försöka göra mig lite piggare nu så jag inte somnar på konserten. Inte för att det är nån stor risk men vill gärna ha lite mer energi än vad jag har just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0