Should I stay or should I go

Har funderat ett tag på att avsluta min blogg här nu och varenda gång jag tänkt göra slag i saken har blogg.se inte funkat. Vet inte om jag ska se det som ett tecken eller inte :O) Känner just nu att jag vill både och. Får se vad jag gör.

Idag har vi haft bild och fått leka med lera :O) Har gjort en skum figur som var menad som en cool snubbe en boxare eller nåt som typ sa: Are you talking to me lite tyket sådär. Attityden finns kvar men liknar mest Shrek tyckte mina klasskompisar och jag håller med dem:O) Eller en goblin enligt Älskling. Nåt åt det hållet iaf. Det var kul men strängt och sitta med det från nio-halv fem. Har även haft så många liknande lektioner tidigare i jönköping och i grundskolan att jag känner att det inte händer så mycket med min utevckling kring det. This is as good as it gets :O) Vi fick även göra en skål. Himla kul att se de som verkligen har en talang för det. Sjukt fina saker. Alla blev så himla olika med. Kul att se

 

Nu ska jag kika vidare på internet sen ska vi spela lite. Sen blir det nog lite gilmore girls och film och godis :O) Mysigt som bara den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0