Tidig födelsedagspresent



Såg häromdagen när jag och en klasskompis vart på väg till spårvagnen en stor affisch där det stod att Sweeney Todd skulle sättas upp här på Göteborgs operan. Vi båda blev helt överlyckliga! Hon är oxå frälst i denna musikal plus allt som Tim Burton gör :O) Det som är så underbart är att det är de från London som kommer hit och uppträder så man slipper den svenska översättningen. Så iaf genast när jag kom hem så beställde Älskling biljetter till mig/oss till min födelsedag. Vi ska sitta på parkett med för det va sjukt billigt. Trodde det skulle gå på mer. Så nu vet jag om en av mina presenter. Resten är ytterst hemligt. Så himla nyfiken är jag. Fast jag vill inte bli 25 dock :O/ Fan kan inte fatta hur fort tiden går och jag passar inte att va 25 buuuää. Jag ska max vara 23 år för alltid :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0