Upplevelser

Håller på att städa iordning i lägenheten. Så jävla tråkigt :O/  Tar en liten paus nu. Idag hade vi teater och djembe. Jättekul var det :O) Igår hade vi röstövning med den underbara Bo Urban som han heter. Vill aldrig sluta den här utbildningen för man bara leker dagarna i enda :O) Utmanar sig också hela tiden med nåt nytt skapande. Allt är så flummigt och hippieaktigt haha

Fick skattebeskedet idag så det blir en liten resa för mig och älskling i sommar. Yay! :O) Vi har pratat om Paris men känner nog mer för typ Grekland ändå nu i sommar. Ser fram emot det så mycket. Att få se nånting annat. Nya intryck och upplevelser.

Nu tillbaks till det tråkiga städandet. Älskling jobbar och kommer nog hem vid 18 typ. Han har gjort mig nyfiken på en födelsedagspresent som jag tydligen ska få redan ikväll! Om man känner mig så vet man att jag vill fira en hel vecka hihi och tror Älskling har tagit fasta på det nu. Undra om det blir en överaskning varje dag nu då..hm..spännande tihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0