Hjälp

Jag är sjukt trött just nu. Har varit vaken konstant sedan fem i går morse plus att jag i ca tva dagar i sträck endast sovit kanske 3-4 timmar per natt.
Det har varit fullt upp idag plus en himla massa väntan. Min sista arbetsdag för säsongen :O) Underbart! Dock fick jag en rätt så äcklig avslutningspresent, äckligt blodbajs eller vad fan det nu va kletat lite här och var på toaletten och golvet på jobbet..jag älskar verkligen människor...fattar inte vad de håller på med besökarna där...

Har lämnat av bebisarna och Bilbo idag. Är sjukt tomt här och det var så himla svårt :O/ Men om en vecka får jag träffa dem igen...är sån hönsmamma till dem. Vill inte att de ska tro att vi övergett dem. Bilbo hade tydligen anpassat sig bra och hoppade upp i Christoffers pappas knä nästan på en gång och låg där och gosa :O) Det är en lättnad för han är så himla skygg för andra människor i vanliga fall.
Nu är allt packat och färdigt iaf..tror jag. Hoppas verkligen inte att vi glömt nåt! Borde egentligen sova lite innan taxin kommer och vi beger oss iväg till flygplatsen men vi båda är livrädda att vi ska försova oss i och med att vi är så trötta så vi tvingar oss att stanna uppe.Är för tillfället för trött för att vara nervös inför flyget men har vart väldigt orolig sen det i Spanien hände alla dessa stackars människor. Men jag hoppas det inte ska hända oss :O(  Grät en skvätt efter jag prata med min mams, berättade allt jag önskar utifall nåt händer. Är en rätt så dramatisk flicka..men man vet ju aldrig vad som kan hända. Kommer antagligen va livrädd imorgon. Men det ska bli kul också såklart :O) Kan inte förstå att jag äntligen ska få se nånting annat, nånting jag aldrig upplevt förut :O) Min första resa wiii!
Snälla låt oss inte dö bara...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0