Oh happy day

Fick precis reda på officiellt att Sarah Brightman ska sjunga den officiella OS låten! Är helt överlycklig och stolt :O) Fatta hur många hon har slått som skulle vilja sjunga den. Yay :O) Längtar så till på fredag.

Har vart hemma ca en timme nu och jag är äntligen ledig. Är bara ledig en dag denna veckan för min dumma chef tog bort min ledighetsdag för att nån annan behövde vara ledig. Hon har verkligen ingen resurspersonal alls vilket är helt fucked up. Om man är sjuk så är hon helt galen och kräver att man ska jobba ändå. Iaf så ska jag inte reta upp mig på det nu utan njuta av min frihet för en stund. Plus att hon var ledig idag så jag slapp att ha och göra med henne. Vi kunde ta det lugnt och softa och jobba som man själv tycker känns bäst. Och dricka varm choklad ^^ De har en massa påsar som vi alltid snyltar med. Så busigt :) Annars behöver man alltid vara asnojjig att hon ska komma men inte idag :) För några dagar sen var jag så jäkla paranoid att jag råkade välta ut koppen så det var choklad över hela golvet. Det hade ju vart snyggt om chefen kom in då med allt bevismaterial liggandes på golvet :O) Mina arbetskamrater retar mig fortfarande för det. Kunde inte sluta skratta åt det. Det värsta va att jag blev helt handlingsförlamad och visste inte vad jag skulle göra, det var min arbetskompis som rusade och tog papper ^^

Har precis vart ute med Bilbo på en promenad och sitter nu och kollar internet och äter min keso med banan och apelsinmarmelad. Är så gott :) Ska ta och lägga mig och sova om en stund så vi kan vara vakna länge ikväll. Men först lite musik, måste ha min dos av Ville Valo :) Har lyssnat konstant på HIM i flera månader nu. Hade ett uppehåll från dem ett bra tag, mina tonårsfavoriter men nu är de close to my heart igen :) Venus doom är sjukt bra särskilt live skivan och dvd:n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0