Reklam för Paris Hilton(vilket jag aldrig trodde jag skulle vara delaktig i)^^

Ok egentligen vill jag uppmärksamma på en ny alternativ film som är väldigt orginell och cool helt enkelt :O) En film där de sjunger samtidigt som de dödar vad jag uppfattat som. Den ska ha en komisk känsla och ha lite serietidningsformat samtidigt som den är läskig. Kul med en annorlunda film. Musiken är iaf skitbra och anledningen till att jag uppmärksammat den är för att "min" kära Sarah Brightman är med i den. Hennes första filmroll. Darren Lynn Bousmann som även gjort Saw filmerna är skyldig till denna "musikalfilm" REPO- the genetic opera. De som medverkar är förutom de jag redan nämnt är en väldig blandning av olika människor, Ogre från Skinny puppy, Terrance Zdunich, Anthony head, Alexa Vega, Bill Mosley och en massa fler medverkande som vart med och jobbat med den här filmen då de skapat musiken med stora artister.
Nu är det så att filmen kanske endast kommer få se en limiterad release hittils i USA och därför behöver folk få reda på att de vill se den :O) Jag har sett fram emot den här filmen väldigt länge och har hela tiden trott att jag ska få se den på bio här i Sverige och vill verkligen inte fråntas den upplevelsen. Så snälla ni som finner den intressant kolla in trailer och låtar och registera er på REPO forumet. Sprid ordet till vänner och bekanta, andra bloggare eller liknande så att Lionsgate väljer att släppa den på fler ställen runtom i världen. Musiken hittar ni här, lösenordet är geneco. Filmen släpps den 7 november 2008, förhoppningsvis på fler ställen än planerat .Tack :O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0