Noll energi

Shit vilka mellanrum jag gör med mina inlägg nu för tiden.Beror mestadels på jobbet då jag är helt slutkörd varje dag. Ingen energi att göra nånting utöver det vanliga och det jag måste. Är så glad att skolan snart börjar igen! Och att få kunna gå upp vid normala humana tider. Och slippa jävla Mary :)

Nu är det 20 dagar kvar tills vi är på väg till Spanien hihi. Kan inte fatta att det är sant. Är för tillfället rätt så lugn för flyget men det kan nog lätt ändras. Är riktigt likblek bara för tillfället och hade tänkt att bygga upp sakta lite färg på min kropp men nu har det bara regnat på sistone :O/ Hoppas det blir lite sol snart igen. Även om jag egentligen älskar regnet just nu för då kommer det mindre galna människor till Liseberg och då får jag mindre att städa :O) Plus att man slipper svettas och inte behöver skämmas för att sitta inomhus och glo film. Är så gulligt för Bilbo är inte särskilt förtjust i regnet. Han vill inte göra sina behov och man får tvinga honom att fortsätta gå tills han måste poopa och därefter när vi väl vänder hemåt så galoperar han hem helt överlycklig över att få komma hem igen :O)

Resten av kvällen hade vi tänkt att baka kanelbullar och mysa i soffan, som vanligt ^^

En av mina favoritlåtar för tillfället:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0