Godkänd

Fick precis reda på att jag är godkänd på min hemtenta! Yay! Vilken lättnad, har verkligen trott att jag skulle behöva åtminstonde få komplettera nåt. Så skönt att veta att jag är helt färdig med det.

På VFU:n har det gått bra idag. Jag och Olga från min klass har börjat med att skriva en låt tillsammans med fyra barn och det gick riktigt bra. Har mycket kvar på den men det tar sig. Så härligt att se hur roligt de tyckte det va. Samarbetet gick jätte fint mellan dem också. Lyssnade verkligen på varandras åsikter. Känns extra roligt när man kan göra nåt annorlunda med dem som, de inte är vana vid.

Nu ska jag laga till nåt att äta tror jag. Yay igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0