Mycket att göra

Den här veckan har hittils vart helt fulbokad. Knappt nån tid att bara vara som jag är så beroende va. Är van vid att ha tid för mig själv och ta det lugnt. Idag har jag knappt varit hemma och har nu försökt att varva ner men nu kommer jag knappt få sova nånting för ska gå upp tidigt till min VFU. Nu har jag iaf snart den avklarad. Kan inte fatta att skolan snart är slut och att det är jul snart. Vill inte sluta på artisten :( Kommer sakna klassen och ämnena så otroligt mycket. Det har gått så fort den här inriktningen.
Idag har jag avrt på Ikea med Tina. köpte inte direkt nånting. Har blivit mycket mer sparsam så det är bra :O) Köpte en matlåda, klämmor som man kan använda till mat och sådär, en liten strykbräda som man kan ställa på köksbordet som var för billig egentligen vilket får mig att må illa i efterhand. randiga tyghjärtan som man kan ha i granen och ett nytt lakan. Har bara haft ett och är jobbigt när man ska tvätta för då får man sova direkt på madrassen vilket är ett otroligt lyxproblem. Iaf that's it. kostade allt som allt 300 kr och väldigt "vuxna" saker. Förutom tyghjärtanen då kanske. De var randiga, jag älskar ränder. Ränder och prickar.
Stryka kläder eller liknande har jag aldrig gjort. möjligtvis när jag var liten och ville hjälpa mamma. Vet inte om jag kommer göra det nu heller egentligen men nu kan jag iaf.

Har haft mcyket mer ansvar den här VFU:n. Sången med barnen börjar ta form men hade velat ha mycket emr tid med dem. Tråkigt att det finns så lite utrymme för skapande och att alla pass är så stressigt korta. De hinner knappt ta upp sina grejer förrän det är dags att sluta. Hälsa på den gamla klassen idag. Så kul att se dem igen. Jag hoppas att allt går bra för dem.

Nu ska jag sova så jag har nån energi att ge imorgon. 
jag är för övrigt inspirerad till musiken mer än någonsin. Kittlar imagen nästan, men vet inte vad som händer riktigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0