Äntligen helg

Har precis lagt ett bud på en jacka på tradera. Är första gången jag gjort nåt sånt så jag är lite nervös. Tänk om jag nu får den så passar den inte alls :O/ Har vart och provat en massa olika vårjackor idag efter skolan men ingen kändes riktigt rätt. Efter ett tag blev jag helt nedslagen och helt energilös av att prova och inte bli nöjd med nåt. Är därför lite risky att lägga ett bud på nåt som jag verkligen inte har nån aning om hur det ser ut på mig. Men det blir säkert bra. Blir säkert inte jag som får den ändå :O)

Annars har vi haft musik idag och det är alltid kul. Dock dansar vi och leker så mycket under tiden så det känns mer som ett träningspass. Vår musiklärare är även vår handledare till vårt temaarbete och vi hade lite handledning efter lektionen och han sågade idén totalt typ :O/ Känns ju mindre bra nu när det kändes som ett perfekt tema och vi hade kommit på så många idéer runtomkring det. Det var inte tillräckligt flummigt tydligen. Detta kan bli tröttsamt när man går en skapande linje för allt ska vara så abstrakt och man får knappt någon ordentlig fakta kring vad man ska göra utan allt är bara flummigt. Känns inte så realistiskt heller alla ggr. Det ska ju ändå funka att genomföra i praktiken sen när man väl kommer ut. Är lite grinig på honom iaf nu. Är nog den enda i hela klassen som är det dock för alla är helt förälskade i honom haha. Han är typ i 30 årsåldern och charmig och öppen som person och ser bra ut. Jag tycker dock bara att han är jobbig  :O) Märker av att jag är otroligt mer dömande och svårsåld som person än vad de flesta är. Jag var den enda i gruppen som argumenterade emot honom. Aja nu är det helg iaf. Längtar tills Älsklingen kommer hem från jobbet. Blir nog filmkväll och wow spelande idag. Imorgon är vi lediga samtidigt för en gång skull och ska ut på stan och shoppa lite. Har redan lagt undan en kjol på Indiska. Den va väldigt slapp och skön.

Nu ska jag vila lite innan jag sätter igång och styrketränar och kör på min crosstrainer. Känner att jag har ont i min nacke :O( Hoppas det går över snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0