fredagen

Håller på att lägga in "symphony" på datorn just nu för jag ska lägga över den på mobilen sen så jag kan lyssna på den på bussresan :O) Så under tiden tänkte jag skriva lite här och uppatera kring min dag.

Den har varit riktigt kul. Alla borde gå skapande verksamhet säger jag bara. Man bara leker och skapar dagarna långa hihi. Vi hade drama första lektionen. Det gick riktigt bra. Vart lite negativt inställd till lektionen för vissa dramalektioner känns väldigt jobbiga ibland. Har svårt för den typen av inlevelse att gå in i en roll. Men jag börjar känna mig mer bekväm och det är nyttigt för en. Är glad över att man utmanas hela tiden på alla lektioner. Efter draman hade vi musik och det var hur kul som helst :O) Är så glad över att jag kommit in i skolan igen och är motiverad. Även om jag tänker på pappa då och då under dagarna så är det inte alls på samma sätt som förut. Jag kan fokusera mig mycket bättre.

Resten av dagen har jag sovit lite haha. Vart helt slut efter skolan. Har lekt med gummorna väldigt mycket med idag. De har fått vara ute extra länge i och med att vi åker bort imorgon. Har även pratat länge med mamma i telefon. Är inte ledsen på henne nåt mer och heller inte särskilt berörd över det angående min syster. Vissa dagar är det skitjobbigt när man träffar henne men sen så kan det även ibland va jätte roligt att träffa henne. Så himla olika. Hoppas på det bättre imorgon. Har en förmåga att bli överkänslig ibland med även om jag inte tycker det är särskilt konstigt att jag reagerar som jag gör. Men vad skönt det hade vart om man aldrig blev berörd av nånting jobbigt. 

Vi beställde hem kinamat förut iaf och det var mumsigt. Kollade även på singing bee. Underhållande faktiskt. Jag tycker om programledaren hon är så himla söt och go tycker jag. Gummorna har fått sin bur städad idag med. Är alltid så kul när de får komma in. De blir alltid lika förvånade av förändringen och kikar runt nyfiket. Vi brukar alltid möblera om varenda gång de får komma in efter de vart ute för att det ska bli lite förändring. Det märks verkligen att de uppskattar det. Nu ska vi snart spela lite wow innan vi packar väskorna och går och lägger oss. Hoppas bara att det inte är nåt oväder imorgon och att det går fint att komma till mamma och hem sen med förstås.
Nu ska jag föra över låtarna till mobilen :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0