kanelbullar, träning å gitarrlektion


Vi bakade kanelbullar igår kväll som lite tröst sådär och det är så sjukt gott! :O) Är svårt att äta i måttlig mängd dock när de är så tillgängliga för en. Vi går och mumsar på dem hela tiden känns det som :O) Har iaf gått en morgonpromenad idag med Älsklingen. Det ska vi göra imorgon med. Så gott när jag börjar runt 10-11 för då hinner jag med det. Känns lite väl jobbigt att gå upp vid 6 på morgonen för att gå sin morgon promenad när jag börjar tidigt. Har gjort det ibland på min crosstrainer istället men den låter så jävla mycket så jag tycker lite synd om grannarna då. Finns det verkligen människor som går upp en timme tidigare för att gå sin morgon promenad? Det är ju så himla bra att röra sig direkt när man vaknar sägs det och jag tror på att det ligger mycket i det men fattar inte hur det skulle kunna hålla i längden. Möjligtvis när det är ljust vid den tiden och om man inte bor på Hisingen ;O) Jaja det ordnar sig säkert.

Annars så var det skitkul på min gitarrlektion idag :O) Lite krångligt men jag ska klara av det här! :O) Har iaf  lärt mig 4 acckord hihi. Det kan man faktiskt göra mycket med så jag är stolt över mig själv. De säger att det räcker att öva fem minuter per dag så därför ska jag öva 20 minuter så jag kan skina lite extra in the crowd haha ;O) Nu ska jag iaf mata bebisarna med paprika och sen styrketräna. Det är ju även mitt älskade program grey's anatomy i kväll! Yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0