komiskt

Är redo för att gå och lägga mig nu. Vi har precis kollat på Gordon Ramsey på kanal 5.  Går inte att missa! :O)

Kören var en total katastrof för övrigt. Så jäkla ostrukturerat och typ mindre än 10 pers! Jag och två av mina andra klasskompisar ska inte gå dit igen haha. Helt sjukt dåligt. De ska ha ett framträdande den 8 mars och de har inte ens övat nåt på det eller bestämt vad de ska sjunga. Helt sanslöst :O) De har knappt nån ledare heller. Hon som tog rollen för det sa att vi skulle ta med oss en massa låtar hemifrån som vi gillar och sen köra dem och dagen innan framträdandet bestämma vilka vi ska sjunga beronde på vilka som sitter. That makes sense ;O) Jag vill iaf inte stå där och sjunga på nefertitti och göra totalt bort mig. Jag önskar dem lycka till haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0