Kör

Nöjd med dagen so far. Har vart i skolan och haft begreppsträning. Det var kul. Har fått mig en liten promenad med och väntar nu på att kl ska bli 16 för då ska jag bege mig iväg till pedagogen och ha kör övning. Det ska bli kul tror jag. Lite pirrigt :O) Några från min linje vet jag går där oxå så det gör det inte lika nervöst :O) Är sjukt trött just nu bara. Tror det beror på att jag ätit mat och så regnar det ute nu med :O/ Hoppas det slutar tills jag ska gå ut. Annars kommer det vara väldigt lockande att stanna hemma i sängen.  Men jag ska gå dit. Det har jag redan lovat min klasskompis och jag kommer ångra mig om jag inte får va med å sjunga. Nu ska jag vila mig en liten stund i vår gos säng så jag har lite mer kraft och energi sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0