Kreativitet

Har hållt på att fixa och trixa med min myspace i helgen. Har även sjungt in min musik och försökt förbättra den. Har fortfarande inte tillräcklig ljudkvalitet på mina låtar så jag tror jag väntar tills jag sparat i hop till miniboxen. Kanske att jag lägger upp nåt innan dess. Men svårt att bli nöjd. Har riktiga problem med d. Men det är kul iaf att fixa iordning sidan. Några foton har blivit lite finare och mer symboliska än tidigare. Är faktiskt nöjd även om det inte är proffesionellt. Men det känns som jag och vad jag önskar att skivan ska vara. Har ännu inte hittat nåt passande band. Svårt att hitta nåt som inte redan har sin egen stil. Men jag ska inte ge upp :O) Oavsett vilket så är det kul att pyssla med även om det inte blir nåt med d. Så jag kommer hålla ögonen öppna på vendolin



Jag är dock inte lika kreativ när det kommer till skolan. Kommer inte få mycket sömn i natt tyvärr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0