Ledig

Idag är jag ledig. Dock har jag inte gjort så himla mycket ännu på min lediga dag. Sovit länge, ätit frukost och glott på reprisen av Oprah. Har diskat och plockat iordning här lite medan jag har lyssnat på musik. Typ det som jag hunnit med än så länge. Ska styrketräna snart och brainstorma lite kring vårt tema arbete i skolan sen. Är väldigt sugen på att åka in till stan och shoppa men Älsklings csn har inte kommit ännu då hans skola börjar i slutet på februari så får vänta lite till innan jag kan köpa nåt skojs. Vet redan nu att jag vill ha en tröja som jag spanat in och en vårjacka då som jag tjatat om ett tag :O) Ska till haga och köpa en eller två sjalar som är helt sjukt fina. Blir nog även en dvd, vilken vet jag inte ännu. Hoppas pengarna kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0