Mamsens födelsedag!

Grattis till mamsen, 60 år blir hon idag. Önskar jag kunde vara där och fira med henne. Men ska åka dit i helgen istället.

Det känns som en sån härlig dag idag med solen som skiner. Det var roligt i skolan med. Vi hade kursintro först och sen röstträning. Så himla kul. Ser fram emot den här kursen jätte mycket.
På onsdag har jag min första gitarr lektion. Yay!

Ska ta och gå en lång promenad snart i solen, det blir antagligen biobesök idag med sen.

Blev förresten ingen vår jacka igår. Var alldeles för lat för att gå i affärer. Känner nu i efterhand att jag önskar att jag gjort det då jag verklgen vill ha på mig vårkläder idag :O) Imorgon eller på onsdag ska jag kika runt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

ja visst är det hemskt hur tankarna kan springa iväg och göra en orolig ibland. Jag ville knappt gå till läkaren men insåg att det var bättre att få det överstökat och pusta ut sen. Visst känns det som om våren är här? Hoppas det håller i sig!

2008-02-19 @ 19:23:00
URL: http://emelille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0