Oscarsgala och mensvärk

Satt upp hela natten lång och tittade på oscarsgalan ihop. Åt indisk mat och lite mumsigt godis. Riktigt kul men det var svårt att hålla ögonen öppna i slutet. Det var planerat att jag skulle gå till skolan idag då jag ändå sovit några timmar innan oscarsgalan men självklart så fick jag min hemska mensvärk idag. Kunde inte sova nånting efter galan som planerat utan har sprungit upp från sängen minst 20 ggr för att gå på toa och legat och masserat min stackars mage i flera timmar då den krampat. Fan vad jag hatar mens! Är så jävla orrättvist med för inte ens alla tjejer har det så här. Blir galen på skiten. Märkte även att jag endast hade två ipren kvar imorse men Älskling va gullig och gick och köpte ett nytt paket till mig :O) Just nu är det lite bättre men vågar inte hoppas på för mycket :O)

 
Annars har helgen var mysig. Vart och firade mamsen i lördags och sov över till söndags morgon. Hade bråttom hem för att ge gummorna mat. Mamma blev iaf jätte glad för sina presenter. Hon bjöd på smörgåstårta vilket alltid är lika mumsigt och min syster bjöd på fikat. Saknar mamma redan. Vill så gärna kunna träffa henne när som helst utan att behöva planera in det. Men samtidigt vill jag bo där jag bor. Vill inte tillbaka.

Nu ska jag lyssna på min nya skiva som jag beställt för skitlänge sen på ROCKS. Hade helt glömt bort den och fick ett sms från dem att skivan hade kommit in hos dem. Får se vad jag tycker om den. Gillar verkligen Liv Kristines röst skitmycket men har bara hört några låtar med henne tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0