Piggare

Mår bättre nu. Vart hängig under dagen men det är inte lika farligt nu. Jag hoppas jag mår helt perfekt imorgon så jag kan träna. Har inte kunnat träna på hela veckan :O(

Nu ska vi ner och tvätta. Missade tvättdagen förra helgen så det är verkligen dags nu. Ska plugga lite sen med(möjligtvis) och sen blir det nog filmtittande och gos med bebisarna. De har inte vart ute ännu idag. Igår var de ute hela dagen nästan i och med att jag var hemma och låg död i soffan.  Men idag har vi båda mest suttit framför datorn och vart osociala :O) Aja, d brukar oftast komma ut vid den här tiden i och med att antingen är Älskling på jobbet eller jag i skolan. Nu så är det dags för tvätten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0