Praktik

Nu är det dags för VFU igen. Fast den är bara tre dagar. Vart min första dag där nu den här terminen. Är helt slut nu. Så himla kul att träffa alla barnen igen. De har redan blivit så mycket större. Blir osäker nu om jag ska byta nästa termin. Hade tänkt det p.g.a avståndet då det är i Gråbo men trivs så himla bra där känner jag nu. inte alls farligt även om min handledare frågade lite för mycket om min pappa. Hon menar så väl men vill inte prata om det. Jag pratar om det med de jag vill, det räcker, Men iaf jag kände hur mycket jag växt och det sa även min handledare hur mycket starkare jag är. alltid kul å höra :O) Nu ska jag titta till ugnen. Håller på att värma rester från kinamaten vi köpte häromdagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0