Redovisning

Imorgon är det dags för vår redovisning och avslutning av delkurs 1. Jag hoppas allt går bra. Är lite pirrig. Ska ha vernisage då vi har skapat ett gäng tavlor som symboliserar vår tid under kursen och hur vi känner kring det. Sen ska vi spela lite på våra instrument, jag på min trumma haha. Sen ska vi opponera på grupp 5 arbete och bli opponerade mot och sen ska vi ha vår dockteater. Vi har skapat en pjäs och det måste handla om ett problem kring värdegrunden. Ska bli spännande och se om vi kommer ihåg våra repliker :O) Här är min lilla lömska handdocka som var menad från början vid skapandet att han skulle vara som sagt lömsk men charmig. I denna pjäs dock är han väldigt snäll och medmänsklig och visar att insidan är det som räknas, Väldigt klyschigt :O)


Ska bli skönt att börja med nästa kurs på måndag. Nu ska jag äntligen få lära mig spela gitarr! Yay!  Köpte en gitarr väska idag.



Annars har dagen vart mys. Vi gick en lång promenad i solskenet, har ätit indiskt och glott tv och spelat wow typ. Jätte romantiskt haha.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi din docka ser lite läskig ut=)

2008-02-15 @ 16:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0