Söndag

Ikväll står det bio på schemat. Vi har inte bestämt oss ännu för vad vi ska se. Jag längtar till den 15/2 då Sweeney Todd visas. Ser fram emot den jätte mycket.  Har nästan läst ut boken nu iaf. Känns skönt att jag hann med det. Dräkten till dockan är iaf färdigklippt och nålad. Nu är det bara att sy ihop det. Ska väl inte ta för lång tid. Min förra handdocka gick rätt snabbt och göra färdig. Nu ska vi spela lite wow och sen ska jag göra iodning mig. Vi måste ha ute bebisarna innan bion med. Ska läsa färdigt det sista medans bebisarna är ute och springer. Känner mig väldigt uppåt idag faktiskt för övrigt. Allt känns så mysigt på söndagar eller det brukar inte göra d för jag vill aldrig att helgen ska ta slut men idag är det mys. Ser t.o.m fram emot skolan imorgon. What the hell?! ;O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0