We kicked ass :O)

Yay! Redovisningen gick skitbra :O) Vi fick en massa beröm och det känns väldigt kul att det blev så lyckat. Nu kan man lägga den här kursen åt sidan och börja på nästa på måndag. Skönt att vara helt ledig en helg och inte behöva tänka på några skoluppgifter eller liknande. Nice nice.

Nu ska jag göra nåt så utomordentligt roligt som att dammsuga lägenheten och sortera vår tvätt. Sen får vi se vad vi hittar på när Älskling kommer hem från jobbet. Hade tänkt att gå och se "Sweeney Todd" idag men såg häromdagen att den inte går på bergakungen ännu och om man väl ska gå på bio ska man ju gå dit. Den släpps på måndag där så får vänta några dagar till. Min mamma fyller år då med. Ska fira henne nästa helg. Kan inte fatta att hon blir 60. För mig så är hon 40 nånting. Nä nu ska jag städa så det blir gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0