Avslut

Nu har jag betalat för en annons på blocket för soffan och fåtöljen. Hoppas jag får det sålt fort eller sålt överhuvudtaget. Har även äntligen ordnat sig med komplett. kommer aldrig handla där igen dock efter allt krångel deras support medförde. Men det är iaf fixat nu efter mer än två månaders tjafs.

Fick även svar idag att jag inte kan byta VFU plats :O( Man måste tydigen göra det innan den 1 december för vårterminen. Känns inte så himla bra men har ju inte så mycket val nu. Ser ändå fram emot skolan. Att få börja om på nytt och att få en andra chans att klara av allt. Är bara livrädd för att nåt annat hemskt ska hända. Litar inte på nånting längre sen pappa gick bort. Har alltid varit väldigt rädd för döden men det är så sjukt mycket värre nu. Kan inte sluta tänka på det. Önskar jag hade Älskings inställning till döden. Han oroar sig inte alls för det. Usch, fattar inte hur man ska klara av att hantera såna tankar eller händelser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0