Helgen

Igår städade jag ut julen medans Älskling vart på jobbet. Kunde inte hålla mig längre. Så himla skönt att bli av med allt. Sorterade även upp i vårt förråd som vi har i lägenheten och gjorde det prydligare. Är skitnöjd. Nu vill jag bara införskaffa nytt påslakan och tre nya växter sen är jag super duper nöjd :O) Det tragiska är att det verkligen är en förbättring i förrådet även om man kanske inte skulle kunna tro det :P



Annars har helgen mestadels bestått av mys (som vanligt) Vi har spelat mycket wow. Är så jäkla kul. Älskling tittar på fotboll nu i sin tröja :O) När det är slut så ska vi fortsätta spela.

Rickard vart här under dagen tidigare och bjöd på kaka. Inte bra. Vill inte äta sånt. Men svårt att motstå när man blir bjuden. Får endast köpa antingen våra kära oreos eller ben och jerrys en gång i månaden, den 25 eller den fredagen som vi får pengar. Det är lixom det enda som verkligen är värt att mumsa på. Vanligt godis eller liknande är helt jävla pointless att äta om man provat dessa produkter tidigare. Så det är ju bra för det är dyrt och då har man bara råd att köpa det ibland och då äter man nyttigt resten av månaden :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0