Huslig kan jag va ibland tro det eller ej

Idag har jag minsann vart flitig och städat varje vrå i lägenheten. Känns skönt nu när det är färdigt. Älskling jobbar hos sin pappa idag så då är det inte mer än rättvist att jag sköter hemmet all by myself idag. Fan vad tråkigt det är bara. Fattar inte varför det blir så jäkla stökigt. Varenda gång tänker jag att nu får det inte bli så här igen och även om jag tycker vi är flitiga och städar lite varje dag så vips är all skit tillbaka ändå :O/ Tror tyvärr att det beror mycket på våra små gummor för de skräpar ner ordentligt. Nackdelen med husdjur, men allt annat överväger det! :O)

Jag brukar alltid vilja ha julsakerna framme så länge som möjligt då det är så himla mysigt men idag kände jag för första gången i mitt liv att jag är trött på det. Trött på färgen röd bläää. Bytte ut kuddarna till soffan till de vanliga svartvita. Mer än så har jag inte gjort men jag vill så gärna ta bort gardiner å sånt med nu. Men jag ska vänta till nästa helg trots allt.

Nu ska jag som den "hemmafru" jag blivit ta och laga kvällsmat till älskling och mig nu när han snart kommer hem från jobbet. My manly man ;O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0