Jag vill inte bli sjuk, jag ska inte bli sjuk!

Jag borde ha lyssnat på min inre röst idag som sa att jag skulle stanna hemma och vila. Men som sagt så vart jag istället inne i stan i flera timmar och shoppade med Älsklingen. Är så jäkla trött nu och min hals värker ännu mer och resten av kroppen känns helt svag. Plus att mensen kom idag med wiho :O/
Blev iaf innhandlat Grey's anatomy säsong 3 :O) Har redan tittat på två avsnitt hihi. Så himla bra serie. köpte även två st marinblå linnen, en snygg slapp och lång topp, ett par randiga leggins och den senaste skivan med Avantasia. Har letat som en galning efter ett snyggt påslakan men har fortfarande inte hittat nåt som jag gillar. Tycker alla ser så himla tråkiga och intetsägande ut, bläsh. Älskling köpte en skiva och "bläckfisken säsong 1 och 2, en massa magic kort...och hm gemensamt köpte vi little britain säsong 1 bara för den va så billig, bara 49 kr. Den är så sjuk den serien :O) Nu ska vi fortsätta vår kväll med att spela lite hederligt wow :O) Får se hur länge vi orkar då båda inte är på topp idag. Älskling ska jobba imorgon med och jag ska plugga. Men två timmar ska vi nog kunna vara vakna till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0