Mamsen har vart här

Har haft en riktigt mysig helg. Min mams vart och hälsade på här i vår lilla lya. Hon kom i går på förmiddagen och åkte hem idag vid 17:00. Saknar henne redan :O( Är en sån mammagris hihi.
Har iaf spenderat fredagen med att städa iordning så att det inte va allt för skämmigt att bjuda hem mamsen sen. Självklart så kommenterade hon om det som jag totalt hade missat :O) Den där jäkla ventilen i badrummet. Sånt städar bara jag när jag flyttar :O)

Vi vart iaf på Robert Wells rapsodhy in circus i går kväll. Det var min julklapp till mamma. Det var jätte mysigt och skön stämning. Bäst var det att mamma var så glad för att se honom :O) Hon va så söt hur hon diggade till musiken och flummade som hon brukar.  Har ärvt min vimsighet av henne hihi, En man i typ 40-50 års åldern började stöta på mamma med haha. Det var så himla kul! Han vart helt förtrollad av henne hihi. Det var så jäkla sjukt att se akrobaterna bara. Fattar inte hur de vågar göra såna där läskiga saker :O) Tyvärr fick man inte ta kort där inne så det blev bara några bilder utanför cirkusen på väg hem. Vi fick iaf riktig julstämning efter showen plus all snö som vi möttes av när vi kom ut ifrån tältet


          



Annars har vi ätit mat och fikat en massa och gått promenader och suttit och pratat mest.  Mysigt i största allmänhet. Vart så glad över att snön kom även om jag vart himla nojjig över hur det skulle påverka trafiken nu när mamma hälsade på och om föreställningen skulle bli inställd men det va ingen fara alls ju. Nu är det bara en massa slask :O( Hann inte ens ta kort på snön. Ville skicka det till Sarah i Californinen.

Stackars Älskling har jobbat hela helgen hos sin pappa. Han är helt slut nu. När han är färdig i duschen ska vi laga lite mat. Är skithungrig.

Annars i veckan har jag hm...städat :O) Tränat en massa. Är skitnöjd med min styrketräning och mina promenader denna veckan!

Nu ska vi laga mat.

Kommentarer
Postat av: malin

vad mysigt det låter! kram

2008-01-07 @ 17:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0