Musikdrömmar, film, shopping och sjukdomar

Träffade Tinis igår kväll. Det va mysigt. Vi fikade och diskuterade om bl.a marsvinsbajs hihi men mestadels om vår musik :O) Vi båda vill verkligen kunna göra en varsin skiva och har redan så många ideér. MIna låtar är färdiga behövs bara att läggas musik till, men det är lättare sagt en gjort. Inte lätt att hitta ett band. Tina har turen att ha hittat ett band men de spelar dock inte den musiken som hon vill pyssla med. Svårt är det att ha såna här drömmar. Nåt som står högst på önskelistan nu är den här
Blev bjuden på bio med och kollade på Arn. Är inte så mycket för svenska filmer i vanliga fall men den va faktiskt ok. Väldigt välgjord och mycket fina bilder men lite lång bara. Kändes inte som om varje minut gjorde sin plats i filmen utan mest var utfyllnad. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om filmen egentligen, helt ok att se men inte i närheten nåt riktigt bra heller.

Nu ska jag göra iordning mig. Jag och älskling ska ta en svängom på stan och shoppa lite. Har ont i halsen bara, jag ska fan inte bli sjuk! Jag dricker ju min actimel och har inte vart sjuk på ett helt år nu! Vill att det ska fortsätta så. Är helt weird egenltigen att actimel verkligen funkar. Jag som alltid vart sjuk varje månad och nu har jag inte vart sjuk på ett år. Så om jag nu i fortsättnningen är sjuk en gång per år tack vare actimel så är det ju värt det :O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0