Mys

Blev inte mycket shoppande för mig idag. Tog halvt på mig skorna och kände sen att nä ingen lust idag att va i stan eller gå ut. Har endast gått några steg hemifrån för att lämna tillbaka den sjuka roliga filmen vi hyrde igår, "Fido" Har istället för att va istan inte gjort mycket vettigt, inte för att shoppa är vettigare. Har myst med mina gummor istället och kollat tv. Kan det bli bättre egentligen. Wilma var på bushumör idag den lille gottegrisen. Hon rusade in i köket flera ggr och hoppas att det skulle finnas paprika på mattan :O) Blev så tjurig på mig när jag tog upp henne varje gång för att gosa med. Hon är inte den lättaste att lugna ner när hon är på det humöret. Undra om det är vanligt att marsvin blir tjuriga för det är bara Wilma som är sån av de tre. Men efter några sekunder kuttrar hon nöjd igen för lite mysigt är det ändå att bli gosad med :O)
Har iaf tränat som jag skulle. En timma med crosstrainern och en halvtimmes styrketräning :O)
Städningen blev det lite si och så med, Har mäktat med att diska iaf. Nu är Älskling hemma från jobbet. Han dushar nu. Vi ska spela lite och sen laga lite mat. Vad vet jag inte ännu. Är skitsugen på sushi (vegetariska of course) men sånt ska vi inte köpa. Pengarna bara försvinner när vi äter ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0