Presenter både till mig och my dear ones

Nu har jag beställt Sarah Brightmans skiva på ginza. Vi kommer ha det lite tajt denna månaden så det är bättre att kunna betala det i slutet av februari då. Även om jag helst skulle vilja köpa den i butik men men. Ska iaf gå dit och kolla på den i hyllan hihi. Har även beställt en liten överaskning till Älskling, daft punk alive. Han har namnsdag snart, den 15 februari tror jag d är om jag inte minns fel. Han har velat ha den jätte länge. glömde bort det i jul. Han önskade sig så jäkla mycket hihi Beställde oxå en dvd till mamsen i födelsedags present. Svensson svensson säsong 1. Hon är sjukt galen i denna serie. Hon kan alla repliker och tragiskt nog kan jag d med för jag tvingats titta på det med henne jämt på tv :O) Fast den är rätt så kul ändå. Är inte det enda hon ska få såklart på sin 60 årsdag. Kan inte fatta att hon fyller det. Hon ser mycket mycket yngre ut. Hon ska få en stor blombukett med och choklad och ett presentkort/bidrag till en ny tv. Det tycker jag är en shysst present iaf :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0