Sammanfattning, veckan hitills

Så nu har jag vart i skolan i tre dagar. Första dagen kändes det lite konstigt, det var bara introduktion men det kändes skumt att va tillbaka på samma ställe igen. Känner mig lite felplacerad. När de pratade om den förra klassen så tänkte jag bara att jag borde vara med dem ju. Trivdes så bra med dom. Men den här klassen verkar go också. De andra två dagarna har vart bättre även om tankarna på pappa kommer upp mer än vanligt då jag vistades i de här lokalerna när allt hemskt hände. Jag hoppas att jag inte känner så fortsättningsvis. Vill kunna börja om från början och inte behöva tänka på det när jag är i skolan. Har iaf haft en dramalektion och en rytmiklektion hittills och det är alltid lika roligt. Att flumma runt och leka är inte helt fel när man går på högskolan :O)

I tisdags var det så himla härligt väder med. Önskar att jag tagit kort på det när jag gick över bron för att gå till skolan. Så himla fint när solen lyste över hela hamnen och vattnet glittrade. Började nästan längta efter våren och sommaren..men bara nästan. Älskar kyla och mörker mer :O)

Nu är jag ledig iaf två dagar. Det känns skönt. Resten av klassen ska hålla på med sina trummor nu men jag har ju redan min frädig så jag får vara hemma i fyra dagar hihi. Ska bli skönt. Ska ta en sväng till stan imorgon tror jag om det inte är för tråkigt väder och kolla på nytt påslakan på hemtex. Det är 50% rabatt på allt i butiken plus att jag har redan 20% tillgodo då jag är kund där så det blir nice :O) Ska även kolla på nya gardiner. Hoppas jag hittar nåt kul. Kan tycka att hemtex är lite trist ibland inredningsmässigt.

Annars blev vi positivt överaskade med våra löner. Vi jobbade bara några få dagar den sista tiden av löneperioden som var men båda två lyckades skrapa i hop över 3000 kr var. Ca 7000 kr som vi inte räknat med alls utöver csn. *happy* Ser fram emot april månad när vi börjar jobba igen då fler sådana månader kommer :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0